Project Description

پیچ خودکار

پیچ خودکار پیچ استوانه ای شکل هست و معمولاً در اندازه های کوچک ساخته می شود. از پیچ خودکار در مونتاژکاری (کابینت سازی) وصنایعی همچون ساعت سازی و … استفاده می شود. از ویژگی های پیچ های خودکار، داشتن رزوه های عمیق و با فاصله می باشد که اتصال سریع و مقاوم برای ماشین کاری های بسیار دقیق را فراهم می کند.پیچ های خودکار احتیاجی به مهره ندارند و به دلیل داشتن نوک تیز قادر به فرو رفتن در مواد مختلف بدون نیاز به ایجاد سوراخ (توسط دریل) می باشند.

پیچ های خودکار دارای تنوع بسیاری بوده و کاربردهای مختلفی دارند از جمله پیچ های مخروطی شکل که دارای رزوه های بزرگ هستند و از مقاومت زیادی برخوردارند به طوری که از این پیچ می توان در لبه قطعات چوبی استفاده نمود زیرا احتمال شکست پیچ بسیار کم می باشد.

کاربرد پیچ خودکار

این نوع پیچ ها غالباً برای اتصال موادی از جنس پلاستیک، فایبرگلس و چوب مورد استفاده می شود. از این رو بیشتر در صنایعی مانند دکوراسیون داخلی، کابینت سازی، مبلمان، درب و پنجره سازی کاربرد دارند.

سر پیچ خودکار به توجه به نوع کاربرد می تواند گرد یا تخت باشد و جنس آن به دلیل عدم استفاده از مهره و نیاز به مقاومت واستحکام زیاد، بیشتر از آهن ساخته می شود اما با توجه به کاربرد آن از استنس استیل برای مواردی که پیچ با فضای آزاد ارتباط دارد نیز تولید می شود.

پیچ های خودکار پیچ آرین با بهترین مواد و کیفیت تولید شده و با توجه به سفارش شما امکان تولید انواع مختلفی از این نوع پیچ را دارد.